<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d5008593980073849889', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
{4:56 AM}
Wednesday, September 29, 2010

Cinta Itu Nikmat Tapi AWAS!
Dari dulu lagi bende ni jd bualan orang...

tapi betul ke?
pernah ke aku lalui bende ni?

1 je jwpnnye..
selalu...

kenapa?
aku pun xtaw knape jadi kt ak...

aku ni teruk sangt ke?
hmmm...

yg aku tw owg kte ak nakal je...
i admit that...

tapi nakal2 aku, masih lagi bleh fkir scre waras..

hmm...
da bnyak kli ak dkecewakn...

bukan aku yg nak..

tp sbaliknye....

npe msti cm2?

selalu aku dengar, laki tngglkan pmpuan

tapi cmne ngn aku?

pmpuan kte laki ske menkan pmpuan..

cmne plak ngn aku?

pe dose aku?

mkin lame aku fkir,

mkin serabot kpale aku...

aku bkn nak salahkan sape2...

tapi ni mmg realiti...

ramai orang xtw, xseda ngn sume ni...

tapi, mmg aku dah lalui sume 2...

sangat perit...

mmg kadng2 aku nmpk cm chill,

gelak2, wt lawak...

tapi????

tu sume sbb aku nak hepikn hati aku

sbb pe?

sbb bnde2 ni r.....

jodoh kat tngan Allah...

mmg betul....xde cacat celanya pon ayt 2...

fkir2kn la pe yg aku ckp ni...

kalau de salah dlm tulisan ni, tngglkan komen...

trimas mmbaca

Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012