<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d186046337050620476', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Cinta Munyit ! (Episod 1){4:37 AM}
Sunday, November 7, 2010

assalamualaikum to all dear readers...!
lame tak menaip dan mengepos cite kat blog ni...
(padehal baru semalam update..haha)
baideweyy
kali ni aku nak kongsi stori....
stori apekah ?
ahaaaa.......
berdasarkan tajuk di atas,
bukan bercinta dengan munyit laaa...
itu istilah orang2 tue.....
rase gatal nak bercinte, mule berputik mase
aku form 1 lagi...hahaha
dah advance cket dari skolah rendah...
aku de terpikat kat sorang pempuan ni....
name die.....dirahsiekan....
bahaye kalo stori sini..
takot laa kalo2 die bace...
hahaaaa
camne aku usha die??
first step...
kirim salam laa...
second step...
kirim salam sampai letih..
hahahaha
third step, 
mntak biodata...
haaa yang ni aku tak ingat aku mntak dulu ke dia mintak..
hahahaa
men balas2 surat, curik2 pndang...
hahaha
bese laa 2...
smpai laaa 1 hari,
aku mesej die,
try r mntak kapel....
dy xreply.....
ingatkan knape laa....
rupenye tade kredit....
2, 3 hari lepas tu, adelaa orang tengah ni bagitau...
die tak sedia lagi...
aduhhhh.....
tidak kesampaiannnnnnn.....
tapi takpe laaa...
nice first step actually....
bagi aku laa...
ni first time aku try...
de lagiii.....
nantikan episod seterusnye...
n_n




Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012