<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d5008593980073849889', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Luahan Jantung Seorang Aku{11:01 AM}
Thursday, March 17, 2011

assalamualaikum.....
salam sejahtera kepada semua yg membaca entri ni...........
aku nak mulakan cerite pon, xtau macam mane.....
pendek kate, aku.....hmm,
kecewa dalam kapel, kire macam
da sebati dalam hidup aku....
kali ni, aku nak luahkan segalanya....
13.2.2011....tarikh yang amat menyedihkan......
hati aku perit tak terkata.....
lidah aku kelu bila aku dapat mesej.....
kita clash laa....
da berkali2 dalam hidup aku dengar ayat tu...
kenapa mesti aku? ape dose aku ??
kat mane silap aku? atau aku tak cukup sempurna?
memang aku tak sesempurna mana...tapi,
aku masih punya perasaan....
setiap orang, ada perasaan....
kenape mesti aku dengar perkataan tu?
dalam hidup aku, tak pernah aku gembira....
memang kalau tengok muke aku, nampak gembira,
senang hati, macam takde perasaan...tapi,
aku tetap manusia...aku dah tak sanggup lagi....
tak sanggup menahan derita ditinggalkan....
pada mulanya, aku sangat mengharapkan ada orang yang boleh 
aku nak manje2, yang boleh bagi aku kasih sayang...tapi,
kenapa mesti DIA sebut perkataan tu? kemane pergi janji??
adakah 1 perjanjian tu, fungsinya untuk dilanggar?
aku cuba pertahankan, tapi....
kalau DIA tetap kata taknak, harus ke aku pakse?
kalau aku pakse pon, aku dapat balik ke sepenuh hati DIA? 
aku tetap aku...aku tak suka memaksa sape2....
tapi, dalam hati aku, meronta2, menjerit2 mengatakan,
JANGAN TINGGALKAN AKU..!
tapi, atas rasa kasih sayang aku pada DIA, aku langgar janji aku...
aku tinggalkan DIA, bukan sebab aku tak suka...
tapi sebab, AKU SAYANGKAN DIA...!
tak pernah pon terlintas dalam fikiran aku untuk tinggalkan DIA....
tapi, DIA sendiri yang mintak....aku hampir hilang kawalan.....
dengan badan aku yang penat, kepala aku pon macam nak meletup,
aku tak tidur 2 hari disebabkan trip aku ke Melaka,
aku terpaksa menerima hakikat yang DIA nak tinggalkan aku....
aku mengaku yang aku agak sibuk dengan study....
tapi, takkan takde sedikit peluang untuk aku betulkan sume ni?
yela, siapalah aku ni yang nak memakse orang untuk terima aku
sebagai BF....aku bukan sape2...cuma seorang manusia,
yang ditakdirkan untuk menerima hakikat sebegini...
takpe lah, aku tau...de hikmah disebalik perpisahan ni...
mungkin aku akan jumpa dengan seseorang yang
jauh lebih baik...cuma masa je yang tentukan....
biarpun aku terpaksa bujang sampai mati, aku redha....
lebih baik dari dikecewakan....perit....sangat perit.....
lebih baik aku mati dari kecewa sampai camni....
tapi aku masih beruntung sebab aku masih ada korang....
biarpun aku tak pernah jumpa, walaupun aku tak pernah berbual dengan korang,
lebih BAIK dari aku dikecewakan....
nasihat aku, kalau korang ada GF/BF, hargailah dorang...
tanpa dorang, hati sendiri gak yang sunyi, sepi, tak berteman....
jangan anggap kesilapan tu, salah satu punca korang untuk clash...
tak....itu adalah dugaan untuk merapatkan korang.....
cukup kot sampai sini, nanti aku cerita lagi....
wassalam....


p/s : kalau si DIA baca entri ni. aku nak DIA tahu, yang aku sayangkan dia...walaupun aku dah mati dalam hati dia....

Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012