<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d5008593980073849889', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Kembali, Untuk Selamanya...Insyaallah....{12:44 PM}
Tuesday, April 5, 2011

Assalamualaikum peeps...!
wah, dah lame aku tak update blog ni ea....
mesti korang nak tau kan pe cite aku sekarang? 
(yeke?? aku bukan laa femes pon untuk dijadikan kipas-susah-mati korang..ahaha~)
apa2 pon, aku ucapkan TERIMA KASIH XIEXIE kepada semua pembaca
'aku budak biasa ni'...!
hari ni aku nak cerita kat korang, 
detik2 manis aku masa 27/3/2011 pukul 11.00pm...
ape yang terjadi? 
pada malam tu, aku baru je balik dari Batu Feringghi,
buat assignment...sesampainya aku di kedai Oblong,
aku menerima 1 mesej..dari si DIA...
pada mulanya aku rasa, mungkin DIA tersalah reply...
aku bukak mesej tu...kandungannya berbunyi...
awak, kalo saya nak mintak peluang ke-2 boleh x?
aku terdiam, senyum lebar sampai ke telinga...
betul ke ni? 
aku pon balas, stiap orang ada peluang ke-2..(lebih kurang camtu laa..)
lalu, bermulalah episod baru aku...untuk kali yang ke-....ta bole laa cakap...
hahaha~ aku pun menerimanya dengan hati yang terbuka...
aku tau, 1 hari nanti DIA mesti akan berkata begitu..
naluri kelelakian aku berkali2 mengatakan benda yang sama...
aku pon terus menanyakan soalan2 seperti....

janji takkan tinggalkan?
janji ubah perangai?
janji boleh terima aku seadanya?
janji untuk jaga hati aku?
 
dan segala jenis janji pada DIA...
bukan apa, aku cuma tak nak benda ni berulang lagi...
aku pon xnak kehilangan DIA lagi...
aku cuma nak bersama dengan DIA sampai nafas aku yang terakhir....
sebab aku da terlalu sayangkan DIA....keyakinan aku bertambah bila DIA kata,

"mungkin awaklah jodoh saya"

aku tersenyum sendirian bila DIA berkata macam tu...
apakah ini satu permulaan bagi aku?
aku harap jawapannya YA !
aku mula bertekad, walau pe pon yang terjadi,
kau tetap milik aku dan aku tetap milik kau....selamanya...
aku harap sangat3, hubungan kali ni akan berkekalan 
sampai mati...aku harap sangat.....
korang doakan la kebahagiaan aku dengan DIA oke??

p/s : kipas-susah-mati = die-hardly-fans

Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012