<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d5008593980073849889', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
7th Day..{9:10 AM}
Monday, February 6, 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..
harap2nye, sihat n gagah masa baca update aku kali ni..
macam post hari2 sebelum ni...still berkaitan dengan dia..
sebelum tu, kalau ada sape2 yg ta suke baca,
its okay, just close my blogs' tab...n_n
hari ni, dia ajak aku keluar..aku okay je, sbb mmg tengah free..
so, aku pegilaa dengan mybestfrend...
bila jumpa je, sejuk hati aku bila tengok dia senyum....
katanya hari ni nak lepak lama sikit...
tak silap, kali ni kali yg ke-3 jumpa lepas declare...
sebelum ni, jumpa pon kejap2 je...
almaklumlah, dia pon busy dgn assignment..so,
takkan laa nak kacau, nak lepak sepanjang masa..
kalau selalu jumpa pon, takot tade pape yg boleh dibualkan..
rasa macam dah lama tak jumpa, padahal baru 2 hari tak jumpa...
masa jalan2 tu, dia ajak masuk Popular, nak beli buku katanya..
takpelaa, follow je r...masa cari2 buku tu, nampak ada 1 buku..
tajuknya aku tak ingat, tp berkaitan dengan bab2 cintan cintun r...HAHA..
siap ada buku panduan lagi...lepas tu, aku pon cakap..


'bende ni sebenarnya, tak perlu belajar...as long as awk boleh amek hati, tu dah cukup bagi saya..'


sebab pe, bagi aku, panduan n spontan lain sebenarnye..
kalau nak sayang orang, biar hati sendiri yg buat..sebab 
cara ni lagi natural. lebih berkesan senang cite...
*ini pendapat je, bukan nak drop sape2...n_n*
back to the story, banyak jugak benda yg dia bgtau pasal kapel ni..antaranya....
# bila berjalan, lelaki kena berada sebelah kanan.
# yg len aku rahsiakan..n_n hehehe~
point yg 1st tu, sememangnya aku baru tau tadi....hahaha sengal jugak aku nii...XD
maklumlah, dengan yg lepas2 pon, mana pernah kuar sama2..
bila dah berjalan kat kawasan yg dekat dengan kampus,
for sure laa mesti akan jumpa mmber2 lain...
memang terkantoi laa segala2nyaa...hahahaa
tp takpe laa....takkan aku nak halang dorang utk dorang jalan2 kat situ kann....takkan aku nak sorok pasal ni...lama2
dorang tau jugak...so, biarkan je bnde ni ikot flow...
lastly, aku harap sangat yg dia boleh terima aku seadanya..
don't change the way u think of me. but, always trust me..
insyaallah, for god sake i'll try to not let u down..
that's all...xiexie for viewing my post..n_n


p/s : wo yongyuan ai ni..n_n

Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012