<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d5008593980073849889', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
{6:02 AM}
Sunday, February 5, 2012

Assalamualaikum.. 
hari ni, aku rasa nak update cerita baru pulak..
petang tadi, dalam pukul 2 lebih, aku diajak keluar oleh dia.
actually, boleh nak kata janji memang awal..
dalam lepas zohor..tp oleh kerana aku tidur pukul 7 pagi,
maka, memang lambat laa aku bangun..HAHA
tu pon, dia yg kejut..kalau tak? tak jadilaa keluar..hehe
tak tunggu lama, aku terus mandi, solat pe sume,
pinjam moto member..cuak jugak nak bawak moto..
almaklumlah, aku ada lesen kete kebal je....hahaha
sampai je kat sana, aku cari...
manelaa makcik nii...aku pon ketaq jugak nak dating2 nii...
boleh nak kata, dalam sejarah hidup aku, 3 ke 4 kali je aku dating..HAHA
dia keluar dengan kawan2 dia..aku sorang jelaa...
jalan punya jalan, aku beli laa air ...amek 2..aku satu, dia satu..
lepas tu member dia kata nak pegi bawah jap..so tinggal laa aku berdua..
lepak kat foodcourt, borak2....aku sebenarnya, masa tu memang tade topik nak cite..
sebab bukan lama pon jumpa..tapi, oleh kerana dah bape hari aku tak jumpa,
dapat jumpa kejap pon jadilaaa....sape laki yg tak rindu kat orang yg dia sayang kann...
macam biasa la aku, kekok...still belum dapat biasakan diri...hahaha
*tak best betul laa aku ni....XD
tapi takpelaa..walaupun sekejap, dah cukup dah bagi aku sebenarnya..n_n
masa jumpa tu, aku nampak beberapa benda yg berkaitan dengan dia...

# seorang yg menjaga tatasusila dirinya..
# senang nak diajak berbual..
# sudi berkongsi masalah tanpa segan nak cite nak aku..
# aku suka tengok dia senyum..manis je...n_n
# aku rasa senang je bila tengok dia senyum...
# most important, she is simple person..

masih banyak lagi yg aku tak dapat detect pasal dia..tapi takpe, lama2 aku akan kenal jugak dia camne orang nye...dah, tade idea nak tulis apa lagi..hehehe~ trimas membaca...n_n

Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012