<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d5008593980073849889', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Dari Saya untuk Awak{12:47 PM}
Wednesday, February 8, 2012

Assalamualaikum.....
hari ni 9 Februari..dah 9 hari dah...
tapi saya rasa macam dah lama...
kenape ea? boleh jawabkan tak? n_n
kali ni saya nak cerita pasal persamaan n perbezaan..
boleh tak? apa dia? boleh? okay...HAHA
jangan risau, tak banyak pon....hehe
saya mulakan dengan persamaan dulu ea?


# tak suka makan ubat.


saya pon tak gemar makan ubat. nak2 bila awak cakap ubat sebenarnya tak elok sangat untuk badan. tapi saya tak makan sebab memang saya lagi suka sakit tu sembuh sendiri.


# sporting.


yg ni saya perasan masa kita mula2 kenal dulu. masa 1st time nampak awak, ingatkan susah/tak boleh nak join kepala. sangkaan meleset sama sekali, awak layan je pe yg saya buat. melawak, etc....hehe


# kongsi masalah.


saya kongsi masalah dgn awak, awak pon lakukan benda yg sama. sebab, certain orang yg saya kenal, suka sorok masalah. bila tanya, tanak cite. tp, awak cite je masalah awak kt saya. teruskan macam tu, jangan sorok apa2 masalah pon dari saya. tp, kalau terlalu personal, its okay. n_n


Perbezaan? kalau salah jangan marah....hehehe


# lagu inggeris vs lagu melayu


saya sangat minat lagu inggeris, awak tak. tp bukan bermakna saya tak suka langsung. ade je lagu melayu yg saya minat.

# bangun awal vs bangun lambat.


hari2 awak bangun awal, kejutkan saya subuh. thanks awak
sebab sudi kejutkan saya subuh. *saya liat sikit nak bangun.


# novel jiwang vs novel seram/fiksyen/dan seangkatan dengannya. 


setiap kali keluar, awak mesti nak masuk Popular kan? hehe.. bahagian yg wajib awak pergi dulu, mesti bahagian novel. masa awak sibuk belek2 novel, saya lari tepi sikit, tengok novel seram. hehe~ *jangan marahhh.....XD


# movie melayu vs movie inggeris.


saya lagi suka tengok movie inggeris. tapi awak kata, awak kurang. more to malay movie. lebih kurang dengan point 1st tadi, ada je movie melayu yg saya minat.


rasanya cukup la tuu....banyak2 sangat nanti tak larat pulak awak nak baca. hehe~ papehal pon, persamaan & perbezaan tu bukan untuk tujuan tak baik. tp, tu salah satu cara untuk awak kenal saya. mungkin tak patut saya cerita kat blog ni, yelaa berkaitan dengan privasi jugak. kalau awak tak suka, bagitau je. i know what to do. n_n that's all for today. later i'll update. 

Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012