<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2332949800371557070\x26blogName\x3dasyraf+abdul+majid%E2%84%A2%C2%AE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://asyrafabdulmajid.blogspot.com/\x26vt\x3d5008593980073849889', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Petang Ahad Lepas..........{11:35 AM}
Tuesday, February 14, 2012

Assalamualaikum semua, aku harap
korang semua sihat2 saja..so, setelah
beberapa hari aku tak update disebabkan 
banyak ass-ign-ment yg nak kena setelkan
yelaa, dah last sem sebelum praktikal kan..
komfem2 laa ass-ignment umpama beranak, 
mutasi, dan yg seangkatan dengannya.....
tapi, takpe...aku tetap upadate jugak walau
macam mana pun...hehehe
12hb2.2012...untuk kali yg ke-3 ke 4? 
tak ingat..hehehe~ yg pastinya, hari yg ke-12
ktorng bersama..aku pon jumpa dia kat dewan makan.
masa tu, aku baru lepas LDK untuk p6...
saja je nak jumpa..dah lama tak jumpa kann..
dek kerana kesibukan yg melanda, bila dah
jumpa tu, excited laa kann...rindu laa katakn..
sebelum jumpa tu, dalam mesej aku suruh dia 
jawab beberapa soalan..tp aku tak nak jawab
dalam mesej..aku nak dia jawab depan aku...
rasanya, tak perlu laa kot utk nyatakan apa
soalan yg aku bagi..so, aku pon tanya dia..
ape jawapan kepada soalan aku tuu...
mula2 dia tak nak jawab..perempuan kan, 
penuh dengan rasa segan..lagipun, apa yg aku
buat ni, boleh nak kata, 1st time dalam hidup dia.
sume bnde yg aku buat kat dia, dia kata ni yg 
kali pertama berlaku dalam hidup dia..aku pon
tak sangka sebenarnya. sebab aku ingat cara aku
lebih kurang je dengan laki lain..tapi, takpelaa..
at least dia tau yg aku betul2 sayangkan dia
dia kata aku ni boleh jadi 2 orang dalam 1 masa..
sebagai perunding penyelesaian masalah dan 
seorang ...... (dia sorang je boleh cakap,hehe)
baguslaa kalau camtu, sebab aku pon bukan nak
dia anggap aku sbg boyfie, BF, pakwe, blablabla..
tapi, aku nak dia anggap aku sbg kawan,
best friend forever, kenalan biasa or pape jela..
sebab aku taknak bebankan dia dengan 'tugas2'
sbg GF..tak perlu banyak, juz sayang aku dah
cukup rasanya..yg lain2 ikot dia laa nak buat pe..
yg penting, bnde tu boleh buat aku hepi..
dia kata, makin hari makin sayang..aku pon...
walaupun aku juz balas mesej kata "same goes",
tapi ada banyak maksud sebenarnya..then,
nak cakap pe lagi ea? tade idea la pulak...
tape laaa...nanti update lain..hehehe
trimas for reading! Assalamualaikum!

Ini adalah saya!
tersebutlah kisah seorang aku yang hidup kat dunia... nama diberi, Muhammad Nur Asyraf bin Abdul Majid muncul didunia ni pada 01/03/1991 asal dari Seremban, dan secara otomatiknya, aku orang Negeri Sembilan! haha Masih lagi belajar, dah nak habis dah pun... aku tanak cite banyak2 kat sini, kalau nak tau banyak lagi, aku ada FB korang boleh add, ada ruang untuk komen, dipersilakan banyak tanya..



Meh sini cakap!
.

tinggalkan link anda untuk di promote
Asyraf Abdul Majid@FB
Sis Fana FB
Sis Fana blog
link Sis Dyla FB
Sis Nina FB
link
link
link

cerita lama lama
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
June 2011
August 2011
October 2011
December 2011
January 2012
February 2012